-
Editie 2021
-
De Rotterdam Night Walk editie 2021 is vanwege de coronamaatregelen verplaatst naar 2022. De eerstvolgende editie zal op dinsdag 27 december 2022 plaatsvinden.
Alle individueel aangeschafte startbewijzen blijven geldig voor de eerstvolgende editie. Indien je staat ingeschreven als onderdeel van een groep, blijft jouw inschrijving ook geldig. Wanneer een groepslid niet kan deelnemen tijdens de eerstvolgende editie, kan de contactpersoon van de groep deze deelnemer uit het team verwijderen en een nieuwe deelnemer toevoegen.
-
Welke afstanden kan ik kiezen?
-
Wandel op 3e kerstdag een route van 6 of 12 km door de sfeervolle binnenstad van Rotterdam. Een avondwandeling in kerstsfeer door versierde straten van de Rotterdamse binnenstad. Onderweg zullen we door een aantal bijzondere locaties lopen en zijn er diverse muziekpunten die voor gezellig entertainment zorgen.
Bekijk de routes van editie 2019
Het is mogelijk om op de dag zelf te wisselen van afstand. Dit hoef je niet door te geven aan de organisatie.
-
Waar zijn de algemene voorwaarden te vinden?
-
Door inschrijving verklaar je akkoord te zijn met de algemene voorwaarden.
Door groepsinschrijving verklaar je akkoord te zijn met de algemene voorwaarden voor groepen.
-
Wat als ik toch niet deel kan nemen?
-
Het is niet mogelijk om jouw inschrijving te annuleren. Bekijk voor meer informatie de algemene voorwaarden en de algemene voorwaarden voor groepen.
-
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
-
Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail. Zorg er dus voor dat jouw e-mailadres correct is ingevoerd. Controleer ook je spambox als je de e-mail niet binnen 30 minuten hebt ontvangen. Indien hij ook daar niet staat, neem dan contact met ons op.
-
Hoe reis ik naar de start?
-
Wij adviseren deelnemers en toeschouwers zoveel mogelijk met het openbaar vervoer te reizen. Klik hier voor alle informatie over de bereikbaarheid.
-
Worden er foto's gemaakt?
-
Tijdens de Rotterdam Night Walk worden er professionele foto's gemaakt op meerdere plekken langs het parcours en natuurlijk op de finish. Na afloop van het evenement worden de foto's op onze Facebook-pagina geplaatst.
-
Wat is het goede doel van de Rotterdam Night Walk?
-
Klik hier voor alle informatie over het goede doel.
-
Krijg ik een herinneringspin?
-
Alle deelnemers ontvangen na het passeren van de finish een pin als herinnering aan het evenement.
-
Mag ik mijn hond meenemen?
-
Natuurlijk is het mogelijk je huisdier mee te nemen. Je bent natuurlijk als baasje wel verantwoordelijk en hoeft hem of haar niet aan te melden.
-
Ik wil meedoen! Waar kan ik mij inschrijven?
-
De Rotterdam Night Walk van 27 december 2022 is uitverkocht. Het is niet meer mogelijk om in te schrijven.
-
Kan iedereen meedoen?
-
Er geldt geen minimumleeftijd voor deelname aan de Rotterdam Night Walk. Vanaf 6 jaar kun je jezelf inschrijven voor de eerste editie van de Rotterdam Night Walk. Kinderen onder de 6 jaar mogen gratis meedoen en hoeven zich niet in te schrijven.
-
Waar kan ik parkeren?
-
Parkeren tijdens de Rotterdam Night Walk kan in parkeergarage Meent en parkeerterrein Binnenrotte.
-
Wat is het programma?
-
Klik hier voor het programma.
-
Waar is de start?
-
De start van de Rotterdam Night Walk is bij de Laurenskerk. De finish is bij IJSvrij.
-
Kan ik mijn startbewijs overdragen?
-
Indien je onverhoopt niet kunt deelnemen aan het evenement kun je je startbewijs laten overschrijven op een andere naam. Hieronder lees je alle informatie.
Stappenplan voor overdragen
- Log in op je Mylaps account via het online inschrijfformulier op de website. De link en het wachtwoord hiervoor heb je ontvangen in je bevestigingsmail.
- Als je bent ingelogd klik je op “registratie overdragen”:
- Vul de naam en het email adres in van degene die jouw startbewijs gaat overnemen en klik op “doorgaan”.
- Degene die jouw startbewijs overneemt ontvangt nu een mail om de overdracht te voltooien.
- De nieuwe persoonsgegevens worden door hem/haar ingevoerd en eventuele producten kunnen nog worden bijgekocht. Let op! Heb jij al producten aangeschaft laat dit degene die jouw startbewijs overneemt dan weten zodat dit niet dubbel wordt besteld.
- Als bij de laatste stap is betaald voor de overdracht is de overdracht geslaagd!
Betaling
De eventuele betaling voor het overnemen van het startbewijs dient onderling geregeld te worden.
-
Krijg ik een stempelkaart?
-
Ja, je ontvangt een stempelkaart bij je startbewijs. De kaart wordt op de route afgestempeld. Onderweg zijn er stempelposten die moeten worden aangedaan om de stempelkaart te laten afstempelen.
-
Wat zijn de tijdslimieten?
-
Deelnemers dienen om 23:00 uur gefinisht te zijn.
-
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
-
Klik hier voor alle informatie over vrijwilligers.
-
Is er een wachtlijst voor uitverkochte afstanden?
-
De inschrijving van een onderdeel sluit zodra alle tickets voor deze afstand zijn uitverkocht. Er is geen wachtlijst.