-
Welke afstanden kan ik kiezen?
-
Wandel op 3e kerstdag een route van 7 of 12 km door de sfeervolle binnenstad van Rotterdam. Een avondwandeling in kerstsfeer door versierde straten van de Rotterdamse binnenstad. Onderweg zullen we door een aantal bijzondere locaties lopen en zijn er diverse muziekpunten die voor gezellig entertainment zorgen. Het is mogelijk om op de dag zelf te wisselen van afstand. Dit hoef je niet door te geven aan de organisatie, maar het wijzigen van een afstand heeft wel invloed op jouw starttijd. Bekijk hier de starttijden per afstand.
De routes voor de editie in 2023 zijn nog niet bekend, deze worden in aanloop naar het evenement bekend gemaakt.
-
Waar zijn de algemene voorwaarden te vinden?
-
Door inschrijving verklaar je akkoord te zijn met de algemene voorwaarden.
Door groepsinschrijving verklaar je akkoord te zijn met de algemene voorwaarden voor groepen.
-
Wat als ik toch niet deel kan nemen?
-
Het is niet mogelijk om jouw inschrijving te annuleren. Bekijk voor meer informatie de algemene voorwaarden en de algemene voorwaarden voor groepen.
-
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
-
Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail. Zorg er dus voor dat jouw e-mailadres correct is ingevoerd. Controleer ook je spambox als je de e-mail niet binnen 30 minuten hebt ontvangen. Indien hij ook daar niet staat, neem dan contact met ons op.
-
Hoe reis ik naar de start?
-
Wij adviseren deelnemers en toeschouwers zoveel mogelijk met het openbaar vervoer te reizen naar de start- en finishlocatie, het Lloyd Multiplein. Deze locatie is goed te bereiken met het openbaar vervoer middels de tram. Je kunt hiervoor het beste navigeren naar de tramhaltes Schiemand of Oostkousdijk. Kijk op 9292.nl voor meer informatie.
Kom je toch met de auto? Dan kun je parkeren in de parkeergarage van Q-park Schiecentrale of Bigshops Parkboulevard.
-
Worden er foto's gemaakt?
-
Tijdens de Rotterdam Night Walk worden er professionele foto's gemaakt op meerdere plekken langs het parcours en natuurlijk op de finish. Na afloop van het evenement worden de foto's op onze Facebook-pagina geplaatst.
-
Wat is het goede doel van de Rotterdam Night Walk?
-
Het goede doel van de Rotterdam Night Walk is Stichting Jarige Job. Klik hier voor alle informatie over het goede doel.
-
Krijg ik een herinneringspin?
-
Alle deelnemers ontvangen na het passeren van de finish een pin als herinnering aan het evenement.
-
Mag ik mijn hond meenemen?
-
Natuurlijk is het mogelijk je huisdier mee te nemen. Je bent natuurlijk als baasje wel verantwoordelijk en hoeft hem of haar niet aan te melden.
-
Ik wil meedoen! Waar kan ik mij inschrijven?
-
De Rotterdam Night Walk 2023 is uitverkocht! Het is niet meer mogelijk je in te schrijven voor deze editie.
-
Kan iedereen meedoen?
-
Er geldt geen minimumleeftijd voor deelname aan de Rotterdam Night Walk. Vanaf 6 jaar kun je jezelf inschrijven voor de eerste editie van de Rotterdam Night Walk. Kinderen onder de 6 jaar mogen gratis meedoen en hoeven zich niet in te schrijven.
-
Wat is het programma?
-
Op onze ''Event info'' pagina kun je alle informatie vinden over het evenement. In aanloop naar het evenement wordt deze pagina verder aangevuld.
-
Waar is de start?
-
De start- en finishlocatie van de Rotterdam Night Walk is het Lloyd Multiplein.
-
Krijg ik een stempelkaart?
-
Ja, je ontvangt een stempelkaart bij je startbewijs. De kaart wordt op de route afgestempeld. Onderweg zijn er stempelposten die moeten worden aangedaan om de stempelkaart te laten afstempelen.
-
Wat zijn de tijdslimieten?
-
Deelnemers dienen om 23.00 uur gefinisht te zijn.
-
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
-
Klik hier voor alle informatie over vrijwilligers.
-
Kan ik mijn startbewijs overdragen?
-
Indien je onverhoopt niet kunt deelnemen aan het evenement kun je je wandelkaart laten overschrijven op een andere naam. Hieronder lees je alle informatie.
Stappenplan voor overdragen
- Log in op je het dashboard via de link in de bevestigingsmail.
- Als je bent ingelogd klik je op “registratie overdragen”:
- Vul de naam en het email adres in van degene die jouw wandelkaart gaat overnemen en klik op “doorgaan”.
- Degene die jouw wandelkaart overneemt ontvangt nu een mail om de overdracht te voltooien.
- De nieuwe persoonsgegevens worden door hem/haar ingevoerd en eventuele producten kunnen nog worden bijgekocht. Let op! Heb jij al producten aangeschaft laat dit degene die jouw wandelkaart overneemt dan weten zodat dit niet dubbel wordt besteld.
- Als bij de laatste stap is betaald voor de overdracht is de overdracht geslaagd!
Heb jij je inschrijving overgedragen na 29 november en is er gekozen voor het opsturen van de wandelkaart? Dan is de originele deelnemer verantwoordelijk voor het onderling overdragen van de wandelkaart.
Betaling
De eventuele betaling voor het overnemen van het wandelkaart dient onderling geregeld te worden.
-
Wordt mijn wandelkaart opgestuurd?
-
Tijdens het inschrijven voor de Rotterdam Night Walk kun je kiezen om jouw wandelkaart thuis te laten sturen voor €3,50. De wandelkaart wordt dan in de week voor het evenement geleverd op de mat bij jou thuis! Let op: wandelkaarten kunnen niet naar buitenlandse adressen worden opgestuurd.
Kies je er tijdens het inschrijven niet voor om jouw wandelkaart thuis te laten sturen? Dan kun je de wandelkaart ophalen op woensdag 27 december vanaf 16.00 uur op vertoon van jouw afhaalbewijs. Deze ontvang je in de week voor het evenement per e-mail.